20 februarie 2008

Tarta cu Mac si Budinca (Vanilie)

Coca:

200 g Zahar

200 g Margarina sau unt

1 Priza de Sare

1Pachet zahar vanille

1 Ou

375 g Faina

1 Praf de copt















Umplutura:(adica crema)

750 ml Lapte

2 (plicuri). Budinca de Vanilie

200 g Mac

150 g Zahar

Aroma de vanilie,lamaie etc.

Pentru coca se amesteca impreuna,simplu de tot.....la final v-om avea o coca buna de lucrat cu ea .Din coca obtinuta v-om opri un sfer(1/4 )si restul trei sferturi(3/4)din ea se v-or pune intr-o tava de tort rodunda unsa cu unt,margarina ,se va intinde din aluat si pe pereti tavi in sus de circa 3 cm jur-impreajur.

Pentru umplutura se amesteca impreuna adica 2 plicuri de vanilie budinca+Zahar(150gr)+Mac(200 gr.)+ Lapte rece 750 ml.Se vor pune toate impreuna la fiert si se va amesteca incontinu  cratita ,cind deja e gata budinca se va lasa 5 minute sa se raceasca.

Dupa care se va pune peste coca aseazata in forma rotunda ,peste budinca aseaza in tava se va sfarma cu degetele restul de sfert (1/4) de coca care a fost orita .

Se va pune la 180° pt .40-45 min. la copt,dupa care se lasa sa se raceasca si se va pudra cu zahar pudra.

Observatia mea!

Eu am intins coca in tava cu mana se intinde foarte usor inclusiv pe margini .














2 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Aha..deci tu erai cea care facuse tarta asta cu mac...care imi facuse cu ochiul..eu ador macul. Timp in urma(anul trecut), ajunsesem ..nu stiu cum pe aici la tine si am dat de reteta asta, apoi am salvat-o.
Dar am pierdut dupa aceea link-ul cu reteta. Citind titlul la retete de torturi...intru si cum am vazut-o , m-a dus imediat cu mintea la o tarta vazuta destul de recent pe un blog scris in turca si nemteste.
Chiar acum m-am dus sa vad ..si este aceasi tarta. Uite aici reteta.
Ce bine... asa iau reteta tradusa in romaneste ca toolbar google care traduce ,face o traducere sa innebunesti.

In ceace priveste ce mai intrebat astazi ,ti-am raspuns si pe blog dar iti scriu si aici.
Eu am inteles ca tu nu poti pune o poza din pc.-ul tau cand te duci la editat antet? Foarte ciudat...cum ai pus fata aia simpatica care este si in dreapta?
Tu ai vrea sa incerci cu celalalt sistem , adica in modifica HTML(codul blogului) ...adica acolo unde se modifica si modelul blogului.
Te intrebasem ce fel de model ai ..dar intrand la tine am vazut ca ai un model Denim,la care ti-ai adaugat o coloana... sau este una dintre variante Denim?
Gresesc?
Astept raspuns ..asa imi dau seama exact de problema ..si sper sa te rezolv.
te pup!

Agenda di Nico spunea...

Mi se pare foarte ciudat ca la editare antet ...cu cele doua posibilitati ( adaugat foto direct din pc. sau de pus url imagine hostata in web) , nu reusesti sa schimbi.
Ai incercat sa pui imaginea cu a doua obtiune adica url de pe web.?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...