19 aprilie 2008

Crema de ciocolata

600 ml smantina lichida
600 gr ciocolata de lapte sau jumate amaruie
3 plicuri de intaritor de frisca
esenta de rom

Se rupe in bucati ciocolata si se pune cu smantina pe aburi si se amesteca pina se topeste complect si e bine incorporata in smantina lichide,se adauga esenta la sfirsit.
Se pune la rece pt min 5 ore in frigider sau se lasa peste noapte,dupa care se bate cu mixerul si spre final se adauga praful intaritor.

Un comentariu:

Doinitza`s cakes spunea...

sella sti ce-am patit la crema asta ? pe cand sa o introduc in frigider mi se intareste si cum saracie s-o mai bat cu mixerul sau sa o pun la frigider ca nu mai are rost,imi da o stare nervoasa de-mi vine s-o arunc pe geam,eu puneam sa zicem 400ml.frisca,400gr.ciocolata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...