15 noiembrie 2010

Aluat super bun pt Pizza

Am incercat  multe retete de aluat pt Pizza din net.Sincer  mi-au placut la gust dar au fost o teroare atunci cind trebuia sa intind aluat in tava deoarece  era foarte elastice si greu de lucrat cu el si dupa un chin cind reuseam sa-l intind in tava cind sa pui pe el Ketchup si restul pt piza se stringea marginile in tava ceea ce i-mi date batai de cap si nu i-mi placea .Asa ca am revenit la reteta mea de baza care o pot sa o pun in tava si sa o tind usor chiar prin apasare cu degetele se lucreaza usor  si ramane asa cum il pun nu se mai string marginile .Se lucreaza super usor cu el,e o pizza foarte buna si rece .
Avem nevoi de :
500 gr faina
250 ml apa calduta
100 ml ulei
1 cub de drojdie
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
Punem faina in mijloc punem drojdia,sarea,zaharul si apala calduta amestecama un pic cu faina si lasam 5 minute sa creasca maiaua facuta.Dupa care adaugam ulei si frmanintam aluatul ,il punem la dospit dupa ce a crescut facem pizza.Daca vrem pizza subtire atunci  impartim in 2 si facem 2 tavi mari de pizza daca ne place ca aluatul de pizza sa fie mai groasa si pufoasa gen pizza American atunci il folosim tot aluatul numai pt o tava.Restul fiecare pune ce vrea  dupa preferinta ,eu de data asta am facut Pizza cu Ton(Kepchup,condiment pt. pizza,ton,ceapa taiata rondele,felii de rosii si cascaval ras.(eu folosesc Mozarella pt ca nu se usuca asa de tare sa si cascavalul)

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...