1 aprilie 2008

Glazura de ciocolata pt Torturi,,Paianjen;,

Ciocolata alta se taie bucatele si se pune intr-o punga dupa care se pune intr-o cratita cu apa fierbinte pt.a se topi(nu este voie ca apa sa fiarba in clocot)
Cicolata cu lapte se pune intr-un vas care se poate pune peste o oala cu apa firbinte(poate fi din plastic care rezistent)si se aduaga un cub de unt de cocos dupa care se pune pe baie de apa pt topirea ciocolatei.
Se pune peste blat cicolata de lapte(ceea cu cacao) dupa care cicolata alba se pune intr-o punga la care se rupe un coltisor si se face inele-inele peste ciocolata cu lapte si cacao.
Se va da forma de paianjen cu ajutorul unui betiosor.

2 comentarii:

Paradis spunea...

arata foarte bine!mi s-a facut pofta de praji,desi nu am voia acuma,ca sint la dieta.:(.Felicitari Sella.

Doinitza`s cakes spunea...

glazura asta am mai vazut-o la alte fete am s-o incerc si eu ca-mi place cum arata ,te-am introdus pe mess,poti sa-mi scri si pe blog:DOINITZA`S CAKES ca intru mai des ca pe mess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...