19 februarie 2010

Dressing Maracuia pt salate


Dressing-ul acesta e unul dintre sosuri foarte bune care fac parte din dressing-urile facute intr-un restaurant nemtesc unde mie i-mi place foarte mult salata la ei din cauza acestui sos . Dupa un timp am reusit in sfirsit sa obtin reteta lui de la cineva care lucreaza in localul respectiv.
Cantitarile au fost pt 10 litri dar eu le-am impartit corect si am ajuns la aceasta cantitate de aproximativ 1 litru care se postreaza la frigider pt cind avem nevoie la salate.

Deci avem nevoie de:
500 gr maioneza
1 lingurita de Meerrttich(sos de hrean)
1 lingurita mustar
125 ml sahne (smantina lichida)
125 ml schmand (smantina dulce)
170 gr iaurd(eventual numai daca vrem sa-l punem)
condimente(sare,piper,zahar)
balsaminco (putin dupa gust)
otet de masa (putin dupa gust)
maggi sos (putin dupa gust)
soia sos (putin dupa gust)
250 ml suc de maracuia sau fanta

Va asigur ca e un sos foarte bun pt salate.

6 comentarii:

CamiWitt spunea...

Faci pauza, dar cind vi, vi cu treznet de retete. Chiar sa mai am niste sirpo concentrat de Maracuja. Schönes Wochenende! Cami

Postolache Violeta spunea...

Te astept cu un premiu la mine pe blog!

furnicuta boscodina spunea...

tare promitator sosul, am sa il incerc , sunt tare curioasa cum e ...mi-ai gasit ocupatie sa sap dupa suc de maraquia.
o zi superba :)

furnicuta boscodina spunea...

maraquia nu am gasit m-am intrors cu un premiu provocare. daca te atrage sa intri in jocul premiilor , il gasesti la mine pe blog

Unknown spunea...

cautam clatitele imparatului... si am gasit o muzica superba,as dori sa stiu cine interpreteaza, sau compozitorul.danaveronicamoldovan@yahoo.com multumesc mult

Anonim spunea...

Ti-am trimis un premiu. Felicitari pentru ceea ce faci, ca faci bine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...