26 octombrie 2008

Placinta cu iaurt by Anomiss

Am incercat fel si fel de compoziti din mai multe feluri de brinza dar aceasta ramane ceea mai mai favorita compozitie de umplutura ,daca vrem sa aibe un gust dulce sarat atunci puten adauga si un pic de brinza sarata.


1 pachet de foi de placinta din comert sau facute de casa.
1 kg iaurt natur
7-8 oua

250 gr zahar
Vanilie
Coaja de la o lamaie
Stafide(dupa preferinta)

Separam ouale ,albusul se bate spuma separat cu zahar-ul.
Galbenusurile se amesteca direct cu iaurt-ul se aduga vanilia,coaja de lamaie, dupa care se incorporeaza si alburile batute spuma.
In tava copt se aseaza hirtie sau se unge cu ulei peste care se pun 2-3 foi baza si se toarna cu un polonic din compozitia de iaurt se presara deasupra peste fiecare strat stafide(la alegere) si iar 2 foi deasupra si turnati iar din compozitia de iaurt.Se continua tot asa pina se termina foile ultimul strat sa fie din compozitie de iarut si se preasa stafide .In cauzl meu ultima data cind am facut-o am pus o foie pe care am uns-o cu un galbenus pt ca am facut eu foile .
Se coace la 170°(electric)circa 40 minute si se pudreaza cu vahar cind e rece.
In cazul in care deasupra ultimul strat e foie unsa cu galbenus,trebuie  dupa ce se scoate din cuptor fierbinte sa se pune un prosop curat umed si se lasa sa se raceasca tava .(Prosopul umed are rol ca sa fie maole foaia dupa ce se raceste)

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...